loading...

Kishreportage

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 0:22

بلیط کیش لحظه آخری

جزیره کیش یکی از بهترین جاهای دیدنی در ایران به شمار میرود که بسیاری از افراد برای تفریح و گردش به آن سفر میکنند اگر که قصد دارید تا از این جزیره دیدن کنید بهتر است تا انتها ای مطلب همراه ما باشید. اما پیدا کردن بلیط هواپیما در برخی مواقع از سال تبدیل به یکی از معضلات گردشگران شده که در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری قشم سلام قصد داریم تا شما را با انواع بلیط های هواپیما کیش از جمله بلیط لحظه آخری کیش و اینکه از کجا ارزان ترین بلیط هواپیما کیش را میتوانید تهیه کنید آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

از آنجایی که جزیره کیش از مکان های است که اکثرا در طول سال شلوغ بوده و مسافران و گردشگران بسیاری تصمیم به سفر به آن را میگیرند، پیدا کردن بلیط کیش در زمان های اوج سفر کاری سخت و گران به شمار میرود، البته اگر که قصد داشته باشید تا سفر خود را با خرید بلیط هواپیما کیش آغاز کنید!

آژانس های هواپیمایی در بازه مشخصی اقدام به رزرو و یا خرید صندلی های یک پرواز به صورت چارتری میکنند و بعد از آن با تغییر قیمت بلیط های هواپیما را به فروش میگذارند، عوامل مختلفی نیز بر روی قیمت بلیط های هواپیما تاثیر گذار هستند، با گذشت زمان و نزدیک شدن به زمان پرواز در صورت فروش نرفتن صندلی ها آژانس هواپیمایی اقدام به فروش بلیط لحظه آخری میکنند تا جلوی ضرر و زیان خود را بگیرند، معمولا نیز در این زمان ها بلیط های هواپیما بین ۱۰ الی ۱۵ درصد شامل تخفیف میشوند و شما میتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر بلیط سفر خود را خریداری کنید؛ البته باید در نظر داشته باشید که اگر این روش را انتخاب کرده‌اید باید چمدان و وسایلتان حاضر بوده تا به محض خرید بلیط هواپیما خود ار به فرودگاه و پرواز تان برسانید.

طبیعتاً همه ما به دنبال این هستیم تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از خدمات مختلف استفاده کنیم، خرید بلیط هواپیما یکی از کارهای است که از واجبات سفرهای هوایی به شمار میرود و قطعا شما نیز به سایت ها و آژانس های مختلفی که اقدام به فروش بلیط هواپیما میکنند برخورد کرده‌اید و در این بین شاهد قیمت های متفاوت و متنوع از یک پرواز بوده‌اید، اگر که برای شما هم این سوال پیش آمده که علت تفاوت قیمت ها در چیست و از کجا میتوان ارزان ترین بلیط هواپیما کیش را خریداری کرد، بهتر است تا همراه ما بمانید.بلیط لحظه آخری کیش

یکی از انواع رایج بلیط های هواپیما بلیط چارتری کیش بوده که از ارزان ترین و بهترین نوع بلیط ها به شمار میروند، البته این موضوع همیشه صدق نمیکند؛ بلیط ها چارتری توسط چارتر کنندگان تهیه شده و با نزدیک شدن به زمان پرواز در صورتی که صندلی های پرواز به فروش نرفته باشند چارتر کننده جهت جلوگیری از ضرر اقدام به فروش بلیط ها با قیمتی ارزان تر میکند و تخفیفات ۱۰ تا ۱۵ درصدی را بر روی قیمت بلیط های خود اعمال میکند.

دسته دیگر بلیط های هواپیما که مناسب برای افرادی است که قصد دارند در زمانی مشخص به سفر بروند، بلیط های سیستمی بوده که از چند ماه قبل بر روی سایت برای فروش قرار دارند و کسانی که با برنامه ریزی و زمان بندی مشخص سفر میکنند میتوانند اقدام به تهیه این نوع بلیط ها کنند. خوبی بلیط های سیستمی این است که شما امکان کنسلی بلیط را دارید و همچنین که قیمت بلیط های سیستمی برای خردسالان و بزرگسالان متفاوت است. اصولا با نزدیک شدن به زمان پرواز قیمت بلیط های سیستمی بیشتر میشود اما گاهی نیز استثنا های در این بین وجود دارد.

اگر که تجربه سفر با هواپیما را داشته باشید از کاهش و افزایش قیمت های هواپیما در ایام مختلف سال باخبر هستید، این موضوع نیز دلایل مختلفی دارد و حتی نوع بلیط خریداری شده شما نیز میتواند در قیمت آن تاثیر بگذارد.

دسته آخری بلیط های هواپیما که بسیار نیز پرطرفدار هستند بلیط های لحظه آخری بوده که میتوانید در ساعات آخر و نزدیک به پرواز آنها را تهیه کنید، معمولا بلیط های لحظه آخری از قیمت کمتری برخوردار هستند اما این موضوع بیشتر بستگی به مقصد شما و زمانی دارد که قصد سفر به آن ار دارید؛ از آنجایی که جزیره کیش مقصدی توریستی است در فصل های شلوغ همچون پاییز و زمستان و یا اوایل بهار بلیط لحظه آخری کیش میتوانند حتی گران تر از قیمت معمول آن باشد، که این موضوع را باید در نظر داشته باشید.

با اینکه جزیره کیش مقصد پرطرفدار در کشور به شمار میرود اما میتوانید با کمی حوصله و زمانبندی درست اقدام به تهیه بلیط ارزان کیش کنید، باری اینکار نیز کافی است تا با ارزان ترین زمان های سفر به کیش آشنا باشید و یک وب سایت فروش بلیط را که اقدام به عرضه بلیط هواپیما با کمترین نرخ میکند را داشته باشید، سایت کیش فور یا kish4.ir یکی از وب سایت های فروش بلیط هواپیما بوده که شما میتوانید با خیالی راحت از بابت قیمت و کیفیت خدمات پس از فروش آنها اقدام به تهیه بلیط هواپیما خود کرده و سفری لذت بخش را به جزیره کیش برای خود برنامه ریزی کنید.

جزیره کیش یکی از جذاب ترین مقاصدی است که میتوانید برای داشتن تابستانی دلچسب انتخاب کنید، پس اگر که قصد دارید تا تابستان را در مقصد جذاب و مفرح بگذرانید بهتر است تا زودتر اقدام به رزرو تور کیش خود کرده و چمدان خود را برای سفری هیجان انگیز آماده کنید.

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 0:17

اگر که قصد دارید تا برای تابستان و اوقات تعطیل خود برنامه سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را همراه با دوستان و خانواده خود بریزید پیشنهاد میکنیم تا سری به جزیره کیش بزندی و در ادامه همراه ما باشید.

با این حال اگر که قصد سفر به کیش را دارید و از رزرو تور کیش جا مانده‌اید، یکی از پرطرفدارترین نوع بلیط هایی که میتوانید برای سفر به کیش تهیه کنید بلیط لحظه آخری کیش بوده که دارای شرایط و انواع مختلفی است که در ادامه این مقاله از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام قصد معرفی آنها را به شما داریم. پس تا انتها همراه باشید.

البته زمان سفر شما نیز در مقدار قیمت ها تاثیر دارد، برای مثال اگر که شما در فصل های گردشگری که از بهترین زمان های سفر به کیش به شمار میروند قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشید، امکان پیدا کردن بلیط ارزان کیش بسیار پایین بوده و حتی اگر که بلیطی هم باقی مانده باشد، چرا که اکثر بلیط ها از قبل رزرو و خریداری شده‌اند، از قیمت بالاتری برخوردارند. به این صورت که در زمان های اوج سفر کیش بلیط های لحظه آخری به جایی آنکه از قیمت کمتری برخوردار باشند، برعکس به علت تقاضای بالایی مسافران و درخواست گردشگران از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود،.

از این رو پیشنهاد میکنیم که اگر که در زمان های مانند فصول زمستان و پاییز یا اوایل بهار قصد بازدید از کیش را دارید زودتر اقدام به رزرو تور کیش و یا بلیط هواپیما خود کرده و یا اینکه اگر به دنبال داشتن سفری ارزان و اقتصادی به کیش هستید در زمان های که کمتر گردشگری به جزیره کیش سفر میکند، برنامه سفر خود را بچینید تا بتوانید از تخفیفات و ارزانی های این جزیره به نحو احسنت استفاده کنید.

از آنجایی که جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران به شمار میرود در حالت عادی نیز بلیط های هواپیما کیش به نسبت دیگر خطوط هوایی گران تر هستند و اکثرا نیز زود به اتمام میرسند؛

بلیط کیش

عوامل بسیاری هستند که در قیمت بلیط های هواپیما خصوصا مسیر های پر طرفدار مانند کیش تاثیر میگذارد، برای مثال از عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط کیش میتوان به موردی همچون نوع ایرلاین انتخابی شما، زمان پرواز، نوع بلیط شما که آیا چارتری، سیستمی و یا لحظه آخری است، کلاس پروازی که میتواند اکونومی، فرست کلاس یا بیزینسی باشد که ارزان ترین کلاس آن کلاس اکونومی است و.. از عواملی است که در تعیین قیمت بلیط هواپیما شما تاثیر گذار خواهند بود.

شما میتوانید بسته به نوع سفر خود از بین انواع بلیط ها اقدام به انتخاب مناسب ترین نوع آن برای خود کنید، عموما بلیط های چارتری مناسب کسانی است که زیاد به سفر میروند و همیشه آماده سفر هستند چرا که از قیمتی پایین تر برخوردار هستند و از ارزان ترین انواع بلیط ها به شمار میروند.بلیط لحظه آخری کیش

اما اگر که قصد برنامه ریزی برای سفر دارید بلیط های سیستمی که از ماه ها قبل بر روی سایت قرار دارند میتواند انتخابی مناسب باشد چرا که میتوانید با خیالی راحت بهترین بلیط هواپیما را برای خود و همراهنتان رزرو کنید. و برنامه سفر خود را با خیالی آسوده بچینید.

البته باید در خاطر داشته باشید که بلیط های سیستمی با نزدیک شدن به زمان پرواز رفته رفته گران میشوند و از این رو بهتر است تا زودتر اقدام به خرید و رزرو بلیط مورد نظر خود کنید. یکی از مزیت های اصلی این نوع بلیط ها امکان کنسلی آنها است.

مطمئنا شما هم هنگام خرید بلیط هواپیما با سایت های مختلف و آژانسهای متنوعی روبرو میشوید که اقدام به فروش بلی هواپیما به مقصد مودر نظر شما میکنند اما با اینکه پرواز ها یکسان است قیمت ها تفاوت دارند، این موضوع نیز به علت این است که هر آژانس هواپیمایی پس از خرید یا اجاره صندلی های چارتری در قیمت ها تغییراتی ایجاد میکند و خوب طبیعی است که همه به دنبال پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما کیش باشیم از این رو باید به دنبال مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما در بین سایت های مختلف بگردیم، اما دیگر نیازی به اینکار نخواهید داشت چرا که قرار است به شما یکی از ارزان ترین سایت های که میتوانید اقدام به تهیه بلیط های هواپیما خود کنید را معرفی کنیم؛ وب سایت کیش فور یا kish4.ir یکی از ارزان ترین سایت های فروش بلیط هواپیما بوده که میتوانید با اطمینان از قیمت بلیط ها با خیالی راحت از ایشان اقدام به تهیه بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان کنید.

آخرین نوع بلیط های هواپیما یا همان بلیط های لحظه آخری یا بلیط دقیقه ۹۰ کیش یکی از راه های نجات برای افرادی است که سفری بدون برنامه ریز قبلی و ضروری برایشان پیش می‌آید و به دنبال سریع ترین و نزدیک ترین پرواز هوایی به مقصد خود هستند، البته باید در نظر داشته باشید که این نوع بلیط ها میتوانند بسته به زمانی که قصد سفر دارید از بالاترین و یا پایین ترین میزان قیمت برخوردار باشند، خصوصا که اگر زمان سفر شما مصادف با فصل های توریستی کیش همچون پاییز و زمستان باشد که دیگر نباید انتظار بلیط ارزان قیمت و اقتصادی را داشته باشید.

بلیط چارتر کیش از آنجایی که از دسته ارزان ترین بلیط های پروازی کیش به حساب میآیند بسیار در بین مسافران و گردشگران طرفدار داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ در سالهای اخیر نیز با توجه به استقبال بالای مسافران از این نوع بلیط ها برخی از آژانس ها اقدام به عرضه خدمات کنسلی بلیط چارتر کیش کرده ‌اند از همین رو پیش از خرید بلیط هواپیما خود، اگر این مورد برایتان اهمیت دارد بهتر است تا از قوانین فروش بلیط و جزئیات خرید آژانس مورد نظرتان اطلاع داشته باشید.

سفر رفتن امروزه بسیار به نسب گذشته با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت آسان تر شده و در دسترس همه افراد است، اگر که شما هم قصد دارید تا از یکی از دیدنی ترین جزایر ایران یعنی جزیره کیش دیدن کنید بهتر است تا زودتر اقدام به رزرو تور کیش و خرید بلیط هواپیما کیش خود کنید.

بازدید : 6
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 16:31

اگر به دنبال مقصدی جذاب برای سفر های تابستانه خود هستید پیشنهاد میکنیم تا سفر به جزیره کیش را در نظر داشته باشید، کیش که یکی از پرطرفدارترین مقاصد دخلی در این است بسیار در بین سافران و گردشگران محبوب بوده و همین موضوع باعث شد تا خردی بلیط هواپیما کیش کمی دشوار باشد.

از آنجایی که سفر به جزیره کیش بسیار در بین مسافران و گردشگران محبوب است اکثر بلیط های هواپیمای کیش از قبل رزرو و خریداری شده‌اند؛ اما با این وجود همواره میتوانید از گزینه خرید بلیط لحظه آخری کیش استفاده کنید و سفر پرماجرایتان را به این جزیره زیبای مرجانی آغاز کنید.

کیش یکی از مقاصد زیبا در کشور ما ایران بوده که به واسطه طبیعت زیبا، جاذبه های گردشگری متنوع و جاهای دیدنی جذاب خود تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری داخلی شده که سالانه پذیرایی شمار عظیمی از گردشگران و مسافرانی است که برای تفریح و خوشگذرانی تصمیم به سفر به این جزیره جنوبی را میگیرند.مجله گردشگری آنلاین کیش سلام میخواهیم تا کمی به بررسی در رابطه با اینکه اصلا بلیط لحظه آخری کیش چیست و چطور میتوان بلیط لحظه آخری کیش را آنلاین تهیه کرد؛ بپردازیم.بلیط لحظه آخری کیش

بلیط هولپیما کیش

البته که صد در صد اگر قصد دارید تا از بلیط لحظه آخری کیش برای سفر به این جزیره زیبا استفاده کنید میبایست کاملا آماده سفر باشید و چمدان هایتان حاضر باشد و به محض خرید بلیط لحظه آخری کیش خود را به فرودگاه برسانید؛ بلیط های لحظه آخری از این نظر محبوب هستند که شما میتوانید اکثرا با قیمتی پایین تر از حالت عادی اقدام به تهیه بلیط کرده و با هزینه‌ای کمتر بلیط هواپیما کیش را تهیه کنید.

برای اینکه سفری ارزان به کیش داشته باشید میبایست در هزینه های سفری خود کمی موشکافانه تر باشید، برای مثال انتخاب هتل، جاهای که میخواهید بروید و خرید بلیط هواپیما از جمله مواردی است که میتوانید هزینه های سفر خود را با رعایت آنها کمتر کنید؛ خرید بلیط ارزان کیش یکی از راه های است که به شما در داشتن سفری اقتصادی به کیش کمک خواهد کرد؛ برای اینکار نیز اگر که به صورت مستقل قصد سفر به کیش را دارید میتوانید پرواز رفت و برگشت خود را یک جا تهیه کنید، چرا که ممکن است در زمان برگشتتان نتوانید بلیط تهیه کنید و یا با قیمت های بالا روبرو شوید؛ یکی دیگر از راه های که میتوانید اقدام به تهیه بلیط ارزان کیش کنید خرید بلیط چارتری کیش یا بلیط لحظه آخری است که البته باید در نظر داشته باشید که برای این دو مورد آخر میبایست تا وسایلتان را از قبل آماده کرده باشید تا هنگام خرید بلیط خود را سریع به فرودگاه برسانید.بلیط های چارتر نیز مانند بلیط های لحظه آخری از قیمت پایین تری برخوردار هستند و به اصطلاح ارزان تر هستند؛ معمولا با نزدیک شدن به زمان پرواز و فروش نرفتن بلیط ها آژانس های هواپیمایی به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اقدام به کاهش قیمت بلیط های خود کرده و میتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر بلیط چارتر کیش خود را تهیه کنید.اما اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما کیش یا هر جای دیگری هستید پیشنهاد میکنیم تا سری به وب سایت کیش فور دات ای ار بزنید، در این وب سایت شما میتوانید بلیط های هواپیما را با کمترین قیمت خریداری کرده و برای اطمینان نیز میتوانید قیمت ها را با جاهای دیگر چک کنید تا از ارزان بودن قیمت های این مجموعه اطمینان حاصل فرمایید!

اما اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما کیش یا هر جای دیگری هستید پیشنهاد میکنیم تا سری به وب سایت کیش فور دات ای ار بزنید، در این وب سایت شما میتوانید بلیط های هواپیما را با کمترین قیمت خریداری کرده و برای اطمینان نیز میتوانید قیمت ها را با جاهای دیگر چک کنید تا از ارزان بودن قیمت های این مجموعه اطمینان حاصل فرمایید!مانند زمانی که میخواهید بلیط لحظه آخری تهیه کنید، میبایست تا وسایل خود را آماده کرده باشید تا به محض خرید بلیط هواپیما خود را به فرودگاه برسانید چرا که چند ساعت تا پروازتان به کیش فاصله دارید.

بلیط های دقیقه نود از دسته بلیط های است که شما میتوانید یا با کمترین قیمت ممکن آنها را خریداری کنید و یا با بیشترین نرخ ممکن و این بستگی به مقصد و زمانی است که قصد سفر به آن را دارید!

قطعا پیدا یکی از معیار های که میتوانند شما را ترغیب به خرید بلیط هواپیما از یک آژانس هواپیمایی و گردشگری کند ارزان بودن قیمت بلیط های آن مجموعه است و در کل اینکه چه کسی بدش میاید تا با پرداخت هزینه‌ای کمتر و صرفه جویی در هزینه های خود از خدمات با همان کیفیت استفاده کند؟ اما چطور ارزان ترین بلیط هواپیما کیش را پیدا کنیم؟ آژانس های هواپیمایی بسیاری وجود دارند که شما میتوانید برای خرید بلیط هواپیما به آنها مراجعه کنید

قطعا پیدا یکی از معیار های که میتوانند شما را ترغیب به خرید بلیط هواپیما از یک آژانس هواپیمایی و گردشگری کند ارزان بودن قیمت بلیط های آن مجموعه است و در کل اینکه چه کسی بدش میاید تا با پرداخت هزینه‌ای کمتر و صرفه جویی در هزینه های خود از خدمات با همان کیفیت استفاده کند؟ اما چطور ارزان ترین بلیط هواپیما کیش را پیدا کنیم؟ آژانس های هواپیمایی بسیاری وجود دارند که شما میتوانید برای خرید بلیط هواپیما به آنها مراجعه کنید اما اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما کیش یا هر جای دیگری هستید پیشنهاد میکنیم تا سری به وب سایت کیش فور دات ای ار بزنید، در این وب سایت شما میتوانید بلیط های هواپیما را با کمترین قیمت خریداری کرده و برای اطمینان نیز میتوانید قیمت ها را با جاهای دیگر چک کنید تا از ارزان بودن قیمت های این مجموعه اطمینان حاصل فرمایید!

این نوع از بلیط های هواپیما بسیار مناسب برای افرادی است که محدودیتی در سفر ندارند، چرا که ساز و کار بلیط چارتری کیش به این صورت بوده که چند ساعت قبل از پرواز ممکن است چند جایی خالی در سایت فروش بلیط هواپیما نمایان شود که عموما نیز از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند، نمایان شود، بلیط چارتری کیش توسط آژانس هواپیمایی پیش خرید شده و قیمت گذاری میشوند، با نزدیک شدن به زمان پرواز و خالی ماندن تعداد صندلی ها، آژانس های هواپیمایی برای جلوگیری از ضرر خود اقدام به عرضه بلیط ها با قیمتی پایین تر میکنند و شما میتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر سفری ارزان تر را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری ایران یعنی جزیره کیش داشته باشید.

اگر که قصد دارید تا با هواپیما به جزیره کیش سفر کنید و دوست دارید تا سفری ارزان به کیش داشته باشید، پیشنهاد ما به شما تهیه بلیط کیش لحظه آخری است تا لذت یک سفر ارزان و اقتصادی به کیش را تجربه کنید.

بازدید : 6
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 22:53

آموزش غواصی در کیش

از تفریحات پرطرفدار در جزیرهکیش غپاصی بوده که به علت دارا بودن سایت های بسیار زیاد و زیبایی این جزیره این تفریحا آبی تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین تفریحات آبی در این جزیرهمرنی که شده؛ از سوی نیز اگر که به غواصی علاقه‌مند باشید میتوانید با شرکت در دوره های آموزش غواصی کیش با دریافت مدرک بین المللی غواصی شرکت کنید.

اگر که به دنبال یادگیری غواصی در کیش هستید پیشنهاد میکنیم تا انتها این مطلب ازddiver.irهمراه ما باشید.

اما یکی از پرطرفدار ترین راه های که میتوانید به کاوش و گشت و گذار درون آبهایی آزاد و دیدن موجودات زیبای دریایی مشغول شوید، غواصی است؛ با کمک غواصی شما میتوانید مدت طولانی تری را با کمک وسایل و لوازم غواصی در زیر آب بمانید و از زیبایی های طبیعت زیر آب نهایت لذت را ببرید.

در این بین جزیره کیش، یکی از بهترین جاها برای غواصان بوده چرا که در خود بهترین سایت های غواصی ایران را جای داده است.

از این رو اگر به دنبال تجربه یک غواصی به یاد ماندنی و منحصر به فرد هستید؛ پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به جزیره کیش و سایت های غواصی کیش بزنید.

همچنین این مجموعه در پایان دوره های آموزش غواصی به دانشجویان و غواصان خود مدرک معتبر بین المللی غواصی را اعطا میکنند که میتوانید با استفاده از آن در تمام سایت ها البته با توجه به نوع دوره گذرانده شده و میزان تجربه خود اقدام به غواصی کنید.

اما اگر که به دنبال یادگیری حرفه‌ای غواصی هستید و یا به دنبال مرکزی معتبر جهت آموزش غواصی در کیش، بهتر است تا کمی در انتخاب مجموعه‌ای که میخواهید دوره های آموزش غواصی خود را بگذرانید سختگیرانه رفتار کنید. یکی از بهترین مجموعه های آموزش غواصی در کیش در ین مطلب به معرفی آن پرداخته‌ایم با داشتن اساتید مجرب و حرفه‌ای اقدام به آموزش غواصی در جزیره کیش میکند.

اگر برای اولین بار است که میخواهید غواصی کنید و برایتان جای سوال است که چطور برای نخستین بار و بدون پیش زمینه‌ای غواصی کنید، باید به شما این اطمینان را بدهیم که جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که این مجموعه با برخورداری از اساتید و مربیان مجرب و حرفه‌ای آماده است تا آموزش های لازم را همراه با وسایل مورد نیاز شما برای یک غواصی خوب را در اختیار شما قرار دهد و شما با خیالی راحتی میتوانید در آبهای زلال خلیج فارس مشغول غواصی با بهترین امکانات و تجهیزات با خیالی راحت بشوید.

اگر که نخستین باری است که میخواهید در جزیره کیش غواصی کنید و نگران هستید، باید بگوییم که جایی هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که در جزیره کیش متعدد مراکز و کلوپ های تفریحاتی که اقدام به ارائه خدمات غواصی در کیش هستند میکنند و آموزش های پایه و ساده را برای تجربه یک غواصی خوب به شما میدهند.

حال که کمی در رابطه با ورزش غواصی در کیش آشنا شدید، شاید دلتان بخواهد تا درباره دوره های آموزش غواصی در کیش اطلاعاتی را کسب کنید.

در رابطه با دوره های آموزش غواصی در کیش نیزی باید بدانید که به طور کل سه جلسه آموزش غواصی به صورت تئوری و عملی وجود دارد و در ابتدا میبایست پیش نیاز های لازم همچون تمرین تنفس و ماسک را یاد گرفته و سپس در سطح آب و همراه با تجهیزات کم به شنا مشغول شده و پس از آشنایی مقدماتی با وسیله و شنا با تکنیک های مقدماتی غواصی آشنا شوید.

پیش از آن باید یادآور شویم که محدودیتی در باب غواصی بانوان وجود نداشته و هر کسی با هر سنی میتواند از انجام این ورزش دریایی لذت بخش در جزیره کیش لذت ببرد.

بازدید : 14
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 19:43

یکی از بهترین جاهای که میتوانیدخریدی ارزان و اقتصادی را در دبی تجربه کنید، خرید از اوت لت های دبی بوده که میتوانید با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر اجناس برند و با کیفیت را خریداری کنید و سفری به صرفه و اقتصادی را به این شهر مدرن عربی داشته باشید.

یکی از مراکز خریدی که در دبی بسیار طرفدار دارند مراکز خرید اوت لت بوده که مجموعه‌ای از فروشگاه های برند های معروف و مطرح و همچنین محلی را در خود جای داده‌اند که میتوانید با قیمتی مناسب از بین کالاهای متنوع و گسترده‌ای که در این مرکز خریدها پیدا میشود خرید ها و مایحتاج خود را انجام دهید.

از آنجایی که خرید مزه سفر بوده و دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان به شما میرود، پس طبیعی است که گردشگران و مسافرانی که تصمیم به سفر به این شهر مدرن و زیبا را می‌گیرند به دنبال بهترین بازارها و مراکز خرید در دبی باشند تا خرید ها و سوغات خود را از آنها با بهترین کیفیت و قیمت مناسب پیدا و خریداری کنند.

در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین دبی سلام قصد داریم تا این مراکز خرید را به شما معرفی کنیم تا در سفرتان به دبی فرصتی عالی را برای خرید محصولات مورد نیاز خود با قیمتی عالی داشته باشید.

دبی اوت لت مال | Dubai Outlet Mall

این مرکز خرید در خود منطقه مخصوص بازی کودکان نیز داشته که میتوانید فرزندانتان را در طول خرید در آنجا بگذارید تا با همسان خود مشغول بازی و تفریح شوند.

از برند های مطرحی که در این اوت لت وجود داشته میتوان به برند های همچون کلوین کلین، ناین وست و کوچ برای پوشاک و برندهای مطرح دیگری در جواهرات، کفش و لوازم جانبی و… اشاره کرد.

همچنین که برندهای مخصوص کودکان نیز در یان اوت لت شعبه داشته که میتوانید با قیمتی مناسب محصولات مورد نیاز کودکتان را خریداری کنید.

در دبی اوت لت میتوانید بعد از اتمام خرید های خود یا برای تجدید قوا به یکی از 20 رستوران و فودکورتی که در این مرکز خرید قرار دارد مراجعه کرده و خود را مهمان یک وعده خوشمزه و نوشیدنی انرژی بخش کنید.

نیویا اوت لت مال | Nivia Outlet Mall

اوت لت نیویا مال دبی یکی از مراکز خرید در دسترس در دبی بوده که در خود بیش از 100 فروشگاه از برندهای مختلف و معتبر را در خود جای داده است که میتوانید در از آنها محصولات مورد نیاز خود همچون لوازم آرایش، پوشاک لوازم الکترونیکی و … را به قیمتی اقتصادی و ارزان تهیه کنید. گفتنی است که در این مرکز خرید رستوران های مختلفی وجود دارند که به سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی مشغول هستند.

اوت لت ابن بطوطه دبی | Ibn Battuta Mall

اوت لت ابن بطوطه یکی از مراکز خرید جذابی است که در دبی میتوانید از آن دیدن کرده و از خریدن محصولات برندهای معتبر و جهانی با قیمتی بسیار اقتصادی و ارزان لذت ببرید؛ این مرکز خرید که بزرگترین مرکز خرید با تم جهانی در دبی به شمار میرود دارای 275 فروشگاه و 50 رستوران در خود بوده که میتوانید محصولاتی مختلف از مد زنانه، مد مردانه، مد کودکان و جواهرات را با قیمتی ارزان خریداری کنید؛ نکته جالب در رابطه با این مرکز خرید طراحی آن بوده که دارای 6 تم مختلف از کشورهایی همچون چین، آندلوسیا، هند، مصر تونس و پرشیا است؛ همچنین که میتوانید از سرگرمی ها و تفریحاتی همچون نمایشگاه نور، هایپر مارکت کارفور، سینما با 21 صفحه و پارک ترامپولین که در این اوت لت قرار دارد، دیدن کنید.

سان اند سند اسپرت فکتوری اوت لت | Sun & Sand Sports Factory Outlet

اگر که ورزشکار هستید و خریدن وسایل ورزشی برای شما تفریحی لذت بخش است، پیشنهاد میکنیم تا حتما از اوت لت سان اند سند دبی دیدن کنید و از خریدن محصولات ورزشی از برندهای معتبر ورزشی جهانی همچون نایک، آدیداس، پوما و… با قیمت های باورنکردنی و تخفیف های ویژه لذت ببمراکز خرید اوت لت دبی کجا است؟

نیویا اوت لت مال | Nivia Outlet Mall

اوت لت نیویا مال دبی یکی از مراکز خرید در دسترس در دبی بوده که در خود بیش از 100 فروشگاه از برندهای مختلف و معتبر را در خود جای داده است که میتوانید در از آنها محصولات مورد نیاز خود همچون لوازم آرایش، پوشاک لوازم الکترونیکی و … را به قیمتی اقتصادی و ارزان تهیه کنید. گفتنی است که در این مرکز خرید رستوران های مختلفی وجود دارند که به سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی مشغول هستند.

رید.

اوت لت ابن بطوطه دبی | Ibn Battuta Mall

اوت لت ابن بطوطه یکی از مراکز خرید جذابی است که در دبی میتوانید از آن دیدن کرده و از خریدن محصولات برندهای معتبر و جهانی با قیمتی بسیار اقتصادی و ارزان لذت ببرید؛ این مرکز خرید که بزرگترین مرکز خرید با تم جهانی در دبی به شمار میرود دارای 275 فروشگاه و 50 رستوران در خود بوده که میتوانید محصولاتی مختلف از مد زنانه، مد مردانه، مد کودکان و جواهرات را با قیمتی ارزان خریداری کنید؛ نکته جالب در رابطه با این مرکز خرید طراحی آن بوده که دارای 6 تم مختلف از کشورهایی همچون چین، آندلوسیا، هند، مصر تونس و پرشیا است؛ همچنین که میتوانید از سرگرمی ها و تفریحاتی همچون نمایشگاه نور، هایپر مارکت کارفور، سینما با 21 صفحه و پارک ترامپولین که در این اوت لت قرار دارد، دیدن کنید.

لیلیز اوت لت | Lilys Outlet – Fashion Boutique

اوت لت لیلز دبی یک مرکز مد زنانه در دبی بوده که به ارائه محصولات و کالاهای روز و مد دنیا مشغول است، این مرکز خرید با داشتن تیم مشاوران خود با اطلاعات و دانش بالایی خود به داشتن انتخابی ایده آل و منحصر به فرد به شما یاری خواهند؛ با رفتن به این مرکز خرید میتوانید انواع لباس های روز دنیا را با بهترین قیمت و کیفیت از انواع لباس شب تا لباس های روزمره را با قیمتی مناسب انتخاب و خریداری کنید.

بازدید : 10
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 19:40

یکیاز دیدنی ترین جاذبه های جزیره قشم جنگل حرا قشم بوده که بازدید از آن را بسیار به گردشگران تور قشم پیشنهاد میکنیم چرا که یکی از دیدنی ترین مکان های است که میتوانید در سفرتان به جزیره قشم ازآنها دیدن کنید.
. این جاذبه طبیعی در قشم که متشکل از تالابی پوشیده از درختان حرا بوده در منطقه جنب حاره‌ای و گرم حاره‌ای قرار گرفته است که میتوانید با رزرو تور قشم و سفر به این جزیره جنوبی از آن دیدن کنید.در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری قشم سلام قصد داریم تا شما را بیشتر با این جاذبه دیدنی در جزیره قشم آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.
گفتنی است که در هر 6 ساعت این جنگل دچار جزر و مد میشود و به همین علت در هر زمانی قایق های موتوری فعالیت نمیکنند چرا که امکان گیر کردن قایق وجود دارد؛ البته جای نگرانی نیست چرا که افراد بومی و قایق ران ها از زمان جزر و ند اطلاع دارند؛ به پیشنهاد ایشان بهترین زمان بازدید از جنگل مانگرو یا حرا در ساعات 8 صبح تا 7 شب میباشد.

بهترین زمان بازدید از جنگل حرا قشم اواخر پاییز، زمستان و اوایل بهار میباشد چرا که در این زمان آب و هوایی این منطقه جنوبی از کشور معتدل و خنک به شمار میرود.

جنگل حرا قشم

جنگل حرا قشم و دیدنی های آن

درختان در هنگام جزر آب به زیبایی از سطح زمین قابل مشاهده هستند و در هنگام مد، زمانی که آب بالا است مانند جنگلی دریایی و بیرون زده از آب به نظر میرسند.

از علت های که این جنگل به خوبی توانسته رشد پیدا کند و سرسبز باقی بماند مناسب بودن شرایط آب و هوایی منطقه بوده که آب و هوایی استوایی دارد که مناسب برای بقا و رشد این گیاه به شمار میرود.

ارتفاع درختان حرا چیزی حدود 3 تا 6 متر بوده و عمر زیادی را نیز دارند، مناسب بودن آب و هوایی منطقه نیز باعث شده تا این جنگل ها همیشه سبز باشند و به عنوان جنگل همیشه بهار نیز یاد شوند.

پوشش جنگل حرا نیز متشکل از درختان حرا و چندل بوده که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

برای درک بهتر سیستم آبیاری گیاه حرا باید بگوییم که پوسته این درخت نوعی خاصیت تصفیه کنندگی داشته که میتواند آب شور اطراف را جذب کرده و سپس بعد از تصفیه آن به آب شیرین از آن به جهت رشد و بقای خود استفاده کند.

جنگل حرا دارای امتدادی 150 کیلومتری بوده و وسعتی برابر با 9000 هکتار دارد.

اگر که شکل گیاه حرا برایتان سوال شده است، باید بگوییم که این درخت دارای گل های کوچکی بوده و گلبرگ های چند میلی متر دارد؛ نحوه تکثیر این گیاه اما نکته جالب و اعجاب انگیز آن است؛ رشد و تکثیر بذر درخت حرا بدین گونه است که پس از تشکیل دانه های گیاه بر روی درخت، بذر ها تبدیل به نهال میشوند و پس از آن از درخت جدا شده و بر روی زمین افتاده و تبدیل به درختی مستقل و تازه میشوند.

هنگام بازدید از این جاذبه با شگفتی های روبرو خواهید شد چرا که این جنگل در حالت های جذر و مد دارای اشکال متفاوت بوده که دیدن آن برای هر بیننده‌ای جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود.

جنگل حرا قشم و دیدنی های آن

برای بازدید از جنگل حرا میبایست تا خود را به اسکله سهیلی در جزیره قشم رسانده و سپس با تهیه بلیط قایق های موتوری که اغلب رانندگان آن افراد بومی و اعراب ایران است شده و از این جنگل زیبا دیدن کنید. این جنگل از بندر لافت تا روستای طبل قشم امتداد دارد.

از آنجایی که این جنگل محیطی گرمسیری را در این منطقه به وجود آورده است، تبدیل به مقصدی ایده‌ال برای پرندگان مهاجر در فصول سرد سال شده است، از این جهت اگر که به تماشای پرندگان و پرنده نگری علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم تا در فصل های پاییز و زمستان به قشم سفر کرده و از این جنگل دیدن کنید.

از جمله پرندگان مهاجری که میتوانید در این جنگل مشاهده کنید میتوان به گونه های همچون مرغ ماهی خوار، مرغ گل خوار، لک لک، مرغ دریایی و حواصیل اشاره کرد.

بازدید از جنگل حرا تقریبا 1 ساعت از زمان شما را میطلبد و هر کدام از قایق های موتوری ظرفیت 6 نفر را به صورت همزمان دارند.

جنگل حرا از دیدنی های جذابی است که نباید هنگام بازدید از جزیره قشم دیدن از آن را از یاد ببرید، به همین خاطر نیز پیشنهاد میکنم تا با خرید بلیط هواپیما قشم خود و عزیزانتان را برای بازدید از این جاذبه هفت گانه در قشم، به این جزیره زیبا رسانده و از بازدید جاذبه های دیدنی این جزیره لذت ببرید.

بازدید : 16
چهارشنبه 22 فروردين 1403 زمان : 0:53

کی به دبی سفر کنیم؟

در این مقاله قرار است تا با شما به بررسی بهترین زمان سفر به دبی بپرازیم تا برای سفر به دبی بتوایند بهترین زمان و ناسب ترین زمان سفر به دبی را برای خد و خانوادهء‌تان بررسی کرده و انتخاب کنید. پس تا انتها این مقلاه از دبی سلام همراه با ما بمانید تا پاسخ این سوال را بیابیم.

البته دانستن اینکه بهترین فصل سفر به دبی کدام است؟ سوالی است که پاسخ آن بیشتر به علایق و ترجیحات شخص شما بستگی دارد؛ اگر قصدتان از سفر به دبی، خرید باشد یا استفاده از تفریحات آن یا حتی میخواهید تا سفر ارزان به دبی را داشته باشید، جواب های مختلفی را دریافت خواهید کرد.

مجله گردشگری دبی سلام در این مقاله به بررسی بهترین فصل های سفر به دبی از جمله بهترین زمان سفر به دبی، لوسیزن دبی، های سیزن دبی، فستیوال های دبی و ارزان ترین فصل سفر به دبی پرداخته است، پس تا انتها همراه ما باشید.

فصل معمولی سفر به دبی کی است

اگر به صورت حرفه‌ای سفر میکنید مطمئنا با اصطلاحات سفری و گردشگری آشنا هستید، یکی از فصل های سفری که چندان در بین مردم شناخته شده نیستند، فصل های معمولی یا shoulder season هستند که نه به شلوغی فصل “های سیزن” هستند و نه به خلوتی فصل لو سیزن؛ این فصل در دبی از شهریور تا آبان ماه یا به عبارتی سپتامبر تا نوامبر و همچنین از اسفند تا اردیبهشت یعنی مارچ تا اواسط می بوده که در این ماهها دبی پر از مسافر نیست.

از این رو قیمت ها در این فص های کمی پایین تر بوده و همچنین که اگر قصد رفتن به تور کویر و سافاری را دارید، چندان گزینه مناسبی نیست.

در این ماه ها میتوانید هر کاری را که میخواهید انجام دهید و به گردش و تفریح بپردازید، همچنین در نظر داشته باشید که ماه های شهریور، مهر، فروردین و اردیبهشت نیز از زمان های است که قیمت هتل های دبی ارزان تر میشود.

بهترین زمان فصل سفر به دبی. کی است

آبان تا اواخر بهمن ماه یا به عبارتی، از ماه نوامبر تا فوریه بهترین زمان فصل سفر بوده بوده که میزان گردشگران و مسافران در این شهر به شدت افزایش پیدا میکند، همچنین که یکی از بهترین زمان ها برای انجام انواع تفریحات آبی است.

آب و هوا در آبان تا بهمن ماه در دلپذیرترین حالت خود قرار داشته و دمای هوا مابین 20 تا 27 درجه متغیر است. اگر که قصد آبتنی و شنا در ساحل را نیز داشته باشید باید بدانید که پاییز و زمستان از بهترین فصل ها برای شما محسوب میشوند. علاوه بر آبتنی میتوانید از تورهای کویر نیز بهره ببرید. از این رو میتوان گفت که ماه های دی، بهمن، آذر و آبان بهترین فصل سفر به دبی محسوب میشود.

باید این موضوع را در خاطر داشته باشید که در این ماه ها خبری از ارزانی نیست و تمامی خدمات و اماکن گردشگری و هتلها در بالاترین قیمت خود قرار دارند که دلیل آن نیز کاملا واضح است.

در واقع این ماه ها فصل های سیزن دبی محسوب میشود که در آن خبری از بلیط هواپیما ارزان دبی یا هتل ارزان دبی نیست چرا که شلوغ ترین و پربازدید ترین فصل از سال است.

بهترین زمان سفر به دبی

سفر به دبی

ارزان ترین فصل سفر به دبی کی است

چنانچه ارزان تمام شدن سفر برای شما اولویت دارد باید بدانید که ارزان ترین فصل سفر به دبی در تابستان است. خرداد ماه تا شهریور ماه یا به عبارتی ژوئن تا اواسط سپتامبر فصل لو سیزن دبی بوده که به علت گرمای شدید هوا ارزان ترین فصل سفر به دبی به شمار میرود.

آب و هوای دبی

به طور کل آب و هوای دبی گرمسیری بوده و بارش سالانه باران در آن بسیار کم است و جزوی از چند کشور قرار گرفته در زیر خط استوا محسوب میشود. از آنجایی که آب و هوای شهر مقصد تاثیر بسیار بالای در زمان سفر به شمار میرود، باید بدانید که پربارش ترین ماه از سال آذر میباشد. دما در تابستان های دبی بین 40 تا 50 درجه بوده و شب های آن مابین 30 الی 35 درجه هستند. زمستان در دبی حال و هوای بهاری را داشته و میانگین هوا در طول روز 23 درجه میباشد.

از آنجایی که بسیاری از افراد میانه خوبی با گرما ندارند میتوان گفت خوش آب و هوا ترین زمان برای سفر به دبی در زمستان است.

کمترین نرخ بلیط هواپیما و رزرو هتل دبی را در این ماه ها میتوانید مشاهده کنید و از این ارزانی بهره ببرید.

با این حال اما چندان نمیتوانید به گردش بروید و میبایست از ماشین ها و وسایل حمل و نقل عمومی کولر دارد استفاده کنید و برای خرید مراکز خرید سرپوشیده را انتخاب کنید.

برچسب ها سفر به دبی ,
بازدید : 14
سه شنبه 21 فروردين 1403 زمان : 22:00

آشنایی با شرایط زندگی در جزیره قشم

قشم یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران بوده که بسیاری از افراد را به سمت خود میکشاند و در این بین نیز بسیاری از افراد تصمیمی میگیریند تا برای زندگی به این جزیره جنوبی رفته و در آن ساکن شوند پس تا انتها این مقاله از قشم سلام همراه ما باشید تا با شرایط و نحوه زندگی در جزیره قشم آشنا شوید.

دارای آرامشی بی وصف بوده همراه با زیبای های تمام نشدنی که در جای جای این جزیره به چشم میخورد. سفر به این جزیره ممکن است که شما را به فکر زندگی در آن بیاندازد و به مهاجرت به این جزیره فکر کنید؛ اما اینکه زندگی در این جزیره به چه صورت خواهد بود و اینکه بهترین محله های زندگی در قشم کجاست و دیگر سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیایید را میتوانید در این مقاله از قشم سلام به دنبال یافتن پاسخ آنها باشید؛ در این مقاله از قشم سلام ما به سراغ بررسی زوایای مختلف زندگی در جزیره قشم رفته ایم پس اگر قصد مهاجرت به این جزیره را دارید تا انتها این مقاله از قشم سلام همراه ما باشید.

شرایط آب و هوای قشم؟

هوای گرم و شرجی آماده کنید. دمای کلی جزیره قشم در گرمترین حالت خودش 46 درجه سانتی گراد و در سردترین حالت خودش 16 درجه سانتی گراد بوده که باید در فصل های گرم سال رطوبت و شرجی را نیز در نظر داشته باشید که این موضوع ممکن است تا برای بسیاری از افراد زندگی در قشم را سخت کند، اما جای نگرانی نیست چرا که بعد از مدتی به این آب و هوا عادت خواهید کرد!در کل دو نوع عکس العمل به این موضوع وجود دارد یا برای بسیاری تعجب برانگیز است که چطور آب و هوا میتواند تاثیر گذار باشد و یا دسته دیگر که اول از همه چیز به دنبال دانستن شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظرشان هستد؛ فرقی نمیکند جزو کدام دسته باشید، اگر که قشم را برای زندگی انتخاب کرده اید باید خودتان را برای آب و

قیمت ااجاره مسکن قشم؟

البته باید گفت که به دلیل افزایش مهاجر به جزیره در چند سال اخیر شاهد کمی افزایش قیمت مسکن به نسبت گذشته در این جزیره بوده ایم. اما به طور کل به نسبت دیگر مناطق از قیمت پایین تری برخوردار است. در ادامه به معرفی محله های جزیره قشم بدون در نظر داشتن قیمت خانه در آنها پرداخته ایم.

جزیره قشم به نسبت همسایه های خودش، مثل جزیره کیش، بسیار ارزان تر بوده و فرقی نمیکند که به دنبال خرید خانه در قشم هستید یا اجاره خانه در قشم، قیمت ها در قشم بسیار مناسب هستند. در واقع یکی از مزیت های این جزیره قیمت پایین خانه در آن است.

– شهرک سام

– شهرک زال

– شهرک گلستان

شغل های معروف در قشم چیست؟

جزیره قشم از نقاط توریستی و گردشگری در ایران بوده و جای تعجبی نیز ندارد که بیشتر درآمد ساکنین این جزیره از طریق توریست و گردشگری است چرا که سالیانه تعداد کثیری از مسافران و گردشگران تصمیم به سفر به این جنوبی را میگیرند. شغل های که مربوط به حوزه گردشگری و توریست میشوند یکی از بهترین شغل های است که میتواند در نظر داشته باشید؛ همچنین که در این جزیره بیش از 100 واحد صنعتی فعال وجود داشته که میتوانید بر روی آنها نیز حساب کنید. وجود این واحد های صنعتی از دیگر مزیت های این جزیره برای کسانی است که تصمیم به مهاجرت به این جزیره میگیرند، محسوب میشود.

– شهرک نریمان

– شهرک دلگشا

– دهکده ساحلی

– هرک بهارستان

– شهرک بوستان

– شهرک تولا

زندگی در قشم چگونه است؟

تفریحات قشم

مناطق معروف برای سکونت در قشم

اگر قصد تهیه خانه در مناطق نریمان، زال و سام را دارید باید این را در نظر داشته باشید که این مناطق از مراکز خرید قشم کمی دور هستند و برای رسیدن به مرکز شهر می بایست از تاکسی استفاده کنید. همچنین شهرک سیستان شهرکی نوساز بوده اما در یکی از دورترین نقاط شهر قرار گرفته است. با اینکه در این منطقه امکاناتی مانند سوپر مارکت وجود دارد اما دیگر امکانات رفاهی مانند رستوران تنوع چندانی به نسبت مناطق مرکزی شهر ندارند؛ اما قیمت پایین در این منطقه میتواند از دلایل مثبت خرید یا اجاره خانه در آن باشد. شهرک بوستان نیز به مانند شهرک سیستان جزو مناطق تازه ساخت بوده و کمی از مرکز شهر فاصله دارد اما باز هم جزو گزینه های مناسب جهت اجاره و یا خرید خانه در قشم محسوب میشود.

بازدید : 17
دوشنبه 20 فروردين 1403 زمان : 23:45

بهترین کافه ها در قشم کجا است؟

اگر که ب جزیره قشم سفر کرده‌اید پیشنهاد میکنیم تا حتما از انواع کافه ها و رستورانهای این جزیره منحصر به فرد برای داشتن سفری به یاد ماندنی و جذاب دیدن کنید. از این رو در این مقاله از قشم سلام قصد داریم تا شما را با چندتا از بهترین کافه های قشم آشنا کنیم.

دیدن از آن را حتما به شما پیشنهاد میکنیم؛ یکی از علت های که جزیره قشم در بین مسافران و گردشگران داخلی بسیار محبوب است، خرید از مراکز خرید قشم می باشد چرا که این جزیره جزو مناطق آزاد بوده و به سبب همین موضوع قیمت اجناس مختلف در جزیره قشم بسیار مناسب تر و ارزان تر از دیگر شهرهای کشور است؛ حال اگر که به جزیره قشم سفر کرده اید پس از گشت و گذار در مراکز خرید مختلف و خریدن سوغاتی ها و اجناسی که نیاز دارید و دیدن جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره قشم، برای استراحت و گذراندن زمانی در کنار همراهنتان در یک فضای دلنشین، انتخاب یک کافه مناسب با حال و هوایتان میتواند گزینه ای بسیار خوب جهت اختتامیه یک روز از قشم گردی شما باشد! از سمتی دیگر کافه گردی یکی از تفریحات محبوب در بین اکثر جوانان بوده که میتواند سرگرمی جذاب و جالبی در سفرتان به خصوص جزیره قشم باشد و فرصتی برای شما جهت آشنایی بیشتر و بهتر با بومیان و خلق و خوی مردمان این جزیره!

در این مقاله از قشم سلام ما به سراغ معرفی تعدادی از بهترین کافه های قشم رفته‌ایم تا بتوانید در سفرتان به این جزیره از آنها دیدن کرده و خود را مهمان یک فنجان قهوه گرم و یا یک نوشیدنی سرد و خوشمزه کنید.

بهترین کافه های قشم کجا هستند؟

اگر نیاز به فضایی دوستانه دارید و یا به دنبال مکانی مناسب جهت دیدار های کاری و یا وقت گذراندن با عزیزانتان در جزیره قشم هستید، بهتر است تا با چندتا از بهترین کافه های قشم و محیط آنها آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را از بین آنها انتخاب کرده و یا حتی به سراغ هر کدام از آنها بروید و از محیطشان دیدن کنید. در جزیره قشم تعداد بسیار زیادی کافی شاپ وجود داشته که در این مقاله از قشم سلام تلاش کرده ایم تا بهترین آنها را برای شما همراهان قشم سلام گلچین کنیم.

کافه رستوران شب های دفاری

یکی از متفاوت ترین کافه های که در جزیره قشم میتوانید از آن دیدن کنید، قطعا کافه رستوران شب های دفاری قشم می باشد؛ محیط این کافه در واقع شبیه به یک خانه بزرگ بوده که همه چیز در آن از چیدمان تا پذیرایی به صورت سنتی است. کافه‌ی رستوران به وسیله راهروی از آن جدا شده و در یک فضای بزرگ که دارای اتاق های با دکوراسیون متفاوت می‎‌باشد، قرار گرفته است. به هنگام ورود به این کافه رستوران میزبان و یا کارکنان کافه از شما به وسیله قهوه عربی و حلوا پذیرایی می‌کنند؛ پیشنهاد میکنیم در سفرتان به جزیره قشم، بازدید از کافه رستوران شب های دفاری قشم را از دست ندهید.

آدرس کافه رستوران شب های دفاری: روستای دفاری، جنب مسجد جامع

ساعات کاری: 12:00 الی 24:00

بهترین کافه های قشم

کافی شاپ های قشم

کافه کوکوبهترین کافه های قشم

یکی از بهترین کافه های جزیره قشم با طراحی و فضای شیک و زیبا، کافه کو کو COCO قشم بوده که دارای منوی متنوع و کیفیتی خوب بوده که میتوانید در کنار فضای زیبا و دلنشین این کافه از آیتم های خوشمزه قرار گرفته در منوی آن لذت ببرید.

آدرس کافه کوکو قشم: میدان گلها، جنب فست فود پانه

ساعات کاری: 10:00 الی 22:00

کافه الی لوکافه قشم

از دیگر بهترین کافه های جزیره قشم کافه الی قشم بوده که دارای منوی متنوع با قیمتی مناسب بوده و همچنین اینترنت رایگان نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است، همچنین که گفتنی است در این کافه امکان سیگار کشیدن نیز وجود دارد.

آدرس کافه الی لوکافه قشم: میدان امام قلی، مجتمع سیمرغ

کافه الگا

اگر به مجتمع تجاری سیمرغ قشم سری زده باشید، پیشنهاد میکنیم جهت تجدید قوا و صرف نوشیدنی‌ای دلچسب به کافه الگا قشم که در این مجتمع تجاری قرار گرفته است، سر بزنید و خستگی پاساژگردی را از تن خود به در کنید.

آدرس کافه الگا قشم: مجتمع تجاری سیمرغ، پلاک 22

ساعات کاری: 8:00 الی 23:00

در آخر

در این مقاله از قشم سلام تلاش کردیم تا از بین کافه های مختلف و متنوعی که در جزیره قشم قرار گرفته اند چندتا از بهترین گزینه ها را برای شما گرد هم آوریم تا بتوانید از بینشان اقدام به انتخاب کنید. اگر اهل کافه گردی و مسافرت هستید و به دنبال رزرو تور قشم پیشنهاد میکنیم تا به این قسمت بروید، پیشنهاد میکنیم از مجله گردشگری قشم سلام غافل نشوید!

بازدید : 2
دوشنبه 20 فروردين 1403 زمان : 14:42

در یاین مقاله از دبی سلام قرار است تا شا را با انواع مویزای دبی آشنا کین م از این رو بهتری تا است تا اگر کهقصد سفر به دبی را دارید تا انتها این مماقله همراه ما بنمانید تا با انواع ویزای دبی و نحوه دریافت انها اشنا بشوید. بزرگترین شهر امارات دبی بوده که مرکز تجاری این شهر نیز به شمار میرود و هر ساله تعداد بسیاری از گردشگران و مسافران را از سراسر جهان به سمت خود میکشاند. البته که یکی از مقاصد محبوب گردشگری در بین مسافران ایرانی نیز میباشد و بسیاری از توریستان ایرانی سالانه برای بازدید از این شهر مدرن و جاذبه های تفریحی عازم آن میشوند. ممکن است در رابطه با نحوه و شرایط دریافت ویزا دبی سوالات و ابهامات بسیاری برای مسافران، خصوصا افرادی که نخستین بار است که قصد سفر به دبی را دارند ایجاد شود. مدارک مورد نیاز و شرایط دریافت ویزا دبی و … از سوالاتی است که ممکن است قبل از سفر به دبی برای شما هم پیش بی‌آید.

در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین دبی سلام قصد داریم تا به شما تمامی شرایط دریافت ویزا و انواع ویزا دبی را توضیح داده و به سوالات شما پاسخ دهیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

شرایط دریافت ویزا دبی برای ایرانیان چیست؟

تمامی اتباع غیر اماراتی که قصد سفر به دبی را دارند میباست از پیش اقدام به دریافت ویزا دبی کنند؛ کشور امارات برای بعضی از کشورها قوانینی مبنی بر نیاز نبودن ویزا دارد که ایران شامل این کشورها نمیباشد و ایرانیان میبایست قبل از سفر به دبی اقدام به تهیه ویزا دبی کنند. از آنجایی که روابط تجاری در بین ایران و امارات خوب بوده بسیاری از ایرانیان برای اهداف تجاری، تفریحی و یا تحصیلی عازم این کشور میشوند. در ادامه مقاله قرار است تا با انواع ویزا دبی آشنا شویم.

با افزایش مبادلات تجاری بین ایران و امارات تقاضای دریافت ویزای دبی در بین مسافران ایرانی بسیار بالا رفته است البته با وجود تغییرات بسیاری که در طول سالها ایجاد شده، خوشبختانه ایرانیان مشکلی برای دریافت ویزا امارات ندارند. باید بدانید با توجه به نوع ویزایی دریافتی، اعتبار ویزا برای هر فرد متفاوت خواهد بود؛ همچنین نکته قابل توجه در رابطه با این کشور این بوده که برخلاف بسیاری از کشورها امارات هیچ کارت اقامت دائمی را برای افراد خارجی به صادر نمیکند.

روابط ایران و امارات به چه صورت است؟

نخست بهتر است نا نگاهی به روابط مابین دو کشور ایران و امارت بی‌اندازیم، در سال 2013 امارات 97 درصد از صادرات شورای همکاری خلیج فارس به ایران را به خود اختصاص داده و در سال 2017 تبدیل به مهمترین شریک وارداتی ایران گشته است، که حجم مبادلات تجاری دو کشور برابر با مبلغی در حدود 12.9 میلیارد دلار در این سال برآورد شده است.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تجاری دبی

مدارک لازم جهت دریافت ویزای تجاری دبی با توجه به نهادی که قصد راه اندازی در آن را دارید متفاوت بوده، همچنین ساختار مالکیتی پیشنهادی یک شرکت از نظر حقیقی، حقوقی و.. بودن آن در نوع مدارک تاثیر گذار بوده و به همین جهت پس از ایجاد قرارداد مقامات مسئول مربوطه لیست دقیقی از مدارک مورد نیاز را به شما ارائه خواهند کرد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی دبی

جهت دریافت ویزای تحصیلی دبی نیاز به مدارک خاصی دارید که شامل موارد ذیل میباشد:

– اصل و چند کپی از پاسپورت

– نامه پذیریش از دانشکده یا دانشگاه های معتبر امارات

– مدارک اثبات توانایی تامین مالی هزینه های تحصیلی و زندگی

– گواهی پزشکی تایید شده توسط یک مرکز بهداشتی در دولت امارات

– مدارک محل اقامت متقاضی مانند اجاره خانه یا محل اقامت دانشجویی

– 12 قطعه عکس هم اندازه با پاسپورت

– ارائه مدارک تحصیلی قبلی خود از دانشگاه یا دانشکده محل تحصیل در صورتی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دبی را دارید.

راهنمای کامل دریافت ویزا دبی برای ایرانیان 2024

راهنمای دریافت ویزا دبی برای ایرانیان 2024

در این مقاله از دبی سلام تلاش کردیم تا تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، چنانچه قصد سفر به دبی و تهیه تور دبی را دارید و به دنبال دریافت ویزا امارت هستید میتوانید از طریق مجله گردشگری دبی سلام اقدامات لازم را انجام دهید.

مدارک جهت اخذ ویزای ترانزیت دبی

جهت دریافت ویزای ترانزیت دبی به مدارک ذیل نیاز دارید:

– عکس با اندازه پاسپورت با الزامات امارات متحده عربی

– بلیط هواپیما کشور ثالث

– مدارک مربوط به هتل رزرو شده در امارات

– پاسپورت با اعتبار حداقل 3 ماه

برچسب ها سفر به دبی , ویزا دبی ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 77
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی